چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
دوره

حوزه/ اداره آموزش و فرهنگ سازی فضای مجازی حوزه های علمیه خواهران کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های فضای مجازی را ویژه طلاب خواهر، اساتید و کادر حوزه های علمیه خواهران در فصل تابستان برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مرکز فناوری اطلاعات حوزه های علمیه خواهران در راستای ارتقای توانمندی و مهارت طلاب در زمینه مهارت‌های فضای مجازی با هدف تولید محتوای مؤثر و حضور هدفمند در این فضا و در ادامه برگزاری کارگاه های آموزشی مدرسه کوثرنت، کارگاه های آموزشی کارکردهای هوش مصنوعی، عکاسی حرفه ای با موبایل، سئوی تولید محتوا، استاپ موشن و فتوشاپ کاربردی را برگزار می کند.

این کارگاه ها که به همت اداره آموزش و فرهنگ سازی فضای مجازی به صورت آنلاین و آفلاین برگزار می‌شود از ابتدای مردادماه سال جاری آغاز شده و هم اکنون در حال برگزاری است.

این دوره ها،برای تمامی طلاب، اساتید و کادر مدارس علمیه خواهران سراسر کشور در دسترس خواهد بود و علاقه مندان می توانند برای شرکت در این کارگاه های آموزشی به نشانی https://kowsarnet.whc.ir مراجعه کنند.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های فضای مجازی ویژه طلاب، اساتید و کادر حوزه‌های علمیه خواهران

برگزاری کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های فضای مجازی ویژه طلاب، اساتید و کادر حوزه‌های علمیه خواهران

هم اکنون و در ترم تابستانی دوره های آموزشی مهارت‌های فضای مجازی که در ذیل مدرسه کوثرنت تشکیل می شود بیش از ۱۲۰۰ نفر در کلاسهای این دوره شرکت دارند.

شایان ذکر است، به شرکت کنندگان در کارگاه های آموزشی آنلاین هنرهای رسانه ای، گواهی پایان دوره معتبر اعطا خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha